Ceny našich služeb jsou povětšinou individuální. Jsou stanoveny na základě dohody s našimi zákazníky, jelikož požadavky každého zákazníka jsou různé. Cenu určujeme až na základě vzájemné domluvy a rozsahu prací.
Pro jednorázové úkony mimo smluvní rámec - nesmluvní zákazníci (outsourcing), uvádíme následující sazbu:
Zjištění závady (diagnostika): (neúčtuje se při následné opravě)
599,— Kč
Doprava: (v ceně jsou zahrnuty náklady na dopravu a čas technika na cestě)
1km/15,— Kč
Rychlý - EXPRESSNÍ zásah (do 1 hod. od nahlášení):
Cena zásahu +1000,— Kč
Servisní sazba:
1hod/450,— Kč
Vzdálená správa:
15 min./150,— Kč
Technická podpora (poradenství i po tel. každá započatá 0,5hod):
450,— Kč
Zákazníci platící paušální poplatek za správu IT na základě smluvní dohody jsou v hodinové sazbě zvýhodněni oproti běžným ceníkovým cenám.